Världens stressdag

Igår var nog stressigaste dagen! Efter skolan så gick jag hem till Elina för att hon skulle fixa mina naglar och vi prata och lite sånt sen efter så kom min bromsa och mamma hämta mig och direkt åkte vi till port 73 för att jag skulle klippa mitt hår och det gjorde jag sen efter det gick jag runt kolla lite fick hem några saker som ni kan se på bilderna efter allt det så tog jag och broshan ett litet fik! Sen så kom vi hem kl var väll typ 20.00 så kom jag på Jag måste PACKA!!!! Åh hur kommer jag hinna med allt! Inte alls roligt och packa stryka och usch hatar sånt!
Just nu iallafall kollar jag på fotboll tar det lite lugnt! Ni får lite bilder från min stressiga dag igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0